Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Το γλυκό express του μεσονυκτίου

Αυτό το γλυκάκι το ονόμασα έτσι διότι έγινε σχεδόν μεσάνυχτα όταν ήμουν έγκυος και ήθελα διακαώς γλυκό την ώρα που όλα τα ζαχαροπλα στεία ήταν κλειστά...
Έτσι λοιπόν, ένα από τα βράδια που δεν είχα ύπνο αλλά είχα μεγάλη όρεξη για γλυκάκι, αφού άνοιξα όλα τα ντουλάπια της κουζίνας και με λύπη διαπίστωσα πως μου τελείωσε η καλύτερή μου φίλη η Nutella, αποφάσισα να φτιάξω κάτι με υλικά που βρισκόταν στη κουζίνα. και το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό όπως βλέπετε στη φωτογραφία. Σας προτείνω λοιπόν να το δοκιμάσετε.

Υλικά :

1/2 πακέτο μπισκότα κανέλας θρυμματισμένα
1 πακέτο σκόνη πουτίγκας Lidl
500 γρ γάλα
3 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
1 κρέμα γάλακτος full fat
1 ποτήρι άχνη
1/2 σοκολάτα κουβερτούρα

Εκτέλεση :

Παίρνω ποτηράκια με ποδαράκι όπως της φωτογραφίας αλλά φυσικά όποιο ποτηράκι ή μπολ βάλετε μας κάνει. Είναι θέμα γούστου, εμένα μου αρέσει να απολαμβάνω το φαΐ και τα γλυκά με το καλύτερό μου σερβίτσιο και ας μην έχω καλεσμένους. Ας περιποιηθούμε και τους εαυτούς μας λιγάκι! :-)
Βάζω στη βάση το τριμμένο μπισκότο.
Φτιάχνω την κρέμα με τις οδηγίες του πακέτου. Είναι πολύ εύκολο και απλό. Απλώνω την κρέμα πάνω από το μπισκότο και την αφήνω να κρυώσει.
Χτυπάω στο multi την κρέμα γάλακτος και την άχνη μέχρι να γίνει μια παχύρρευστη σαντιγί Απλώνω τη σαντιγί πάνω από την κρέμα.
Τέλος, με τη βοήθεια του τρίφτη, τρίβω την κουβερτούρα και πασπαλίζω τα ποτηράκια πάνω στη σαντιγί.
Αφήνω στο ψυγείο να κρυώσει ή στην κατάψυξη εάν βιάζομαι να το φάω (πράγμα που μου συμβαίνει πολύ συχνά...)
Έτοιμο το γλυκάκι! δροσερό και νοστιμότατο! Έβαλα και μια ωραία ταινιούλα και το υπερευχαριστήθηκα!
Κάντε και εσείς το ίδιο!Καλή σας επιτυχία και καλή σας απόλαυση :-)  


Δεν υπάρχουν σχόλια: