Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Γρήγορη μούς σοκολάτας


Σήμερα γιορτάζει ο φίλος μου ο Κώστας Καζαντζής που με βοήθησε πολύ να στήσω το blog μου κάνοντας τις πρώτες βασικές ενέργειες για να λειτουργήσει. Επομένως του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ και του αφιερώνω αυτή τη συνταγή με τις καλύτερες ευχές μου. Χρόνια πολλά  Κώστα! Ό,τι επιθυμείς!!!

 Υλικά

300γρ κομματιασμένη κουβερτούρα
150γρ μαρσμάλοους (+ 3,4 για διακόσμηση)
μια μεγάλη κουταλιά βούτυρο
1/4 ποτηριού βραστό νερό
300γρ κρέμα γάλακτος ή φυτική σαντιγύ
(λίγο λικέρ καφέ προεραιτικά)





Εκτέλεση

Βάζω τα 4 πρώτα υλικά  σ' ένα  κατσαρολάκι. Σε χαμηλή φωτιά, ανακατεύω μέχρι να γίνει μια υπέροχη σοκολατένια κρέμα με βελούδινη υφή. Αποσύρω από τη φωτιά για να κρυώσει.
Στο μεταξύ χτυπάω την κρέμα γάλακτος μέχρι να γίνει παχύρευστη κρέμα. Στη συνέχεια, ανακατέυω τη κρέμα γάλακτος με τη σοκολάτα. Βάζω ομοιόμορφα ή και άτσαλα με κουτάλι, καμιά φορά είναι πιο ωραίο σαν αφηρημένη τέχνη, την μους μου σε μπωλάκια και διακοσμώ με μάρσμάλοους. θέλει λίγη ώρα στο ψυγείο για να φαγωθεί δροσερή. Εγώ, διάσημη πλέον γλυκατζού για να την γευθώ γρήγορα την έβαλα στην κατάψυξη... Η συνταγή είναι εμπνευσμένη από τη φίλη μου τη Νιγκέλα ;-)

Νοστιμότατη!



3 σχόλια:

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΟΖΑ!!
ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΗ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΗ Η ΜΟΥΣ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!

gwgw είπε...

Εισαι η Ροζα η ναζιαρα που λεει και το ασμα?χαχαχα!!εντελως τυχαια ανακαλυψα το μπλογκ σου,και βλεπω πως κανεις αναρτησεις εδεσματων με λιγες θερμιδες σε αντιθεση με μενα...συνεχισε το,ειναι χρησιμα πολυ.
Καλως σε βρηκα Ροζα μου κι ελπιζω να τα λεμε,φιλακια!!!

Ρόζα είπε...

Καλησπέρα Gwgoyla! Χάρηκα για τη γνωριμία :-) το νάζι μου έφυγε και μαλλιά μου ίσιωσαν μ´αυτά που βλέπω τα τελευταία χρόνια... Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Μπαίνω να δώ λεπτομερώς το blogάκι σου! Μου άρεσαν πολύ οι συνταγές που είδα το πρωί! Πολλά φιλιά!